5 תשובות
לעזוב את זה בשקט, לתת לזה לנוח. זה יתרפא לבד. תראי מה המצב אחרי שתלכי לישון.
תנסי לשים קרח
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי שיש משחה או משהו נו איך קוראים לזה שזה מרגיע
חשבתי שיש משחה או משהו נו איך קוראים לזה שזה מרגיע
אנונימית
אין ככ מה לעשות כי זה כל הזמו נרטב,זה יעבור
תני לזה זמן זה יעבור לבד
באותו הנושא: