3 תשובות
לא חושבת שיש לך מה להפסיד...
בעיניי, גם ככה יש את המתח הזה של אם היא גם מרגישה אותו דבר, וחושבים על זה הרבה, וזה מבלבל ומעייף וזה חוסר וודאות.
לדעתי, גם אם היא תגיד לא, זה עדיף מאשר הרגשת החוסר וודאות שזו הרגשה ממש חסרת אונים...
שואל השאלה:
אני באמת הייתי רוצה להכיר אותה יותר יותר אבל אני לא רוצה להרוס את הקשר ביננו