8 תשובות
כי מקסימום אם תעשי בעיות ידקרו אותך. לא בעיה
שואל השאלה:
אבל באותה מידה אם תחתוך מישהו והוא יעשה לך בעיות הוא יכול לבוא לדקור אותך אבל באותה מידה הבן אדם השני גם יכול לדקור אותו
אבל באותה מידה אם תחתוך מישהו והוא יעשה לך בעיות הוא יכול לבוא לדקור אותך אבל באותה מידה הבן אדם השני גם יכול לדקור אותו
אנונימי
אין מה לעשות כל אחד חושב שהוא דוקר יותר טוב. לכי תביני מה עובר בראש של דוקר זה בן אדם שדוקר על חצי שנייה בכביש את קולטת מה אני אומר לך??
פשוט סעי יפה ותגיעי בשלום אין משטרה במדינה ואין כלום
^ אומר דברים נכונים
אל תריבי עם אנשים בכביש, תוותרי על האגו ותעבדי על הכעס. יש אנשים מסוכנים בחוץ וכל אחד חושב שהוא יכול לאכול את השני, אל תכניסי את עצמך לסכנות כאלה.
אל תריבי עם אנשים בכביש, תוותרי על האגו ותעבדי על הכעס. יש אנשים מסוכנים בחוץ וכל אחד חושב שהוא יכול לאכול את השני, אל תכניסי את עצמך לסכנות כאלה.
שואל השאלה:
מה שאלתי מה עניתם
לא אמרתי שרבתי עם הבן אדם,כולה שאלתי למה אנשים נוהגים מסריח
מה שאלתי מה עניתם
לא אמרתי שרבתי עם הבן אדם,כולה שאלתי למה אנשים נוהגים מסריח
אנונימי
הוא ענה לך, כל אחד יש לו אגו יותר גדול מהשני
כי מבחינתם כמו שאמרתי זה win win
באלהם לדקור. זה בוער בהם. הם רק רוצים שתביאי להם סיבה. הם לא באמת ממהרים כל פעם שהם נוסעים לאנשהו.
באלהם לדקור. זה בוער בהם. הם רק רוצים שתביאי להם סיבה. הם לא באמת ממהרים כל פעם שהם נוסעים לאנשהו.
באותו הנושא: