9 תשובות
לא
לא.
לא
ואם יעלה פקח אתה תידפק
ואם יעלה פקח אתה תידפק
זאת השאלה הזאת שנשאלה בסטיפס
לשאלה : לא
לשאלה : לא
לא. זה עבודה של אנשים הם מרוויחים מזה כסף.
לא ובפעם הבאה שתעלה כדאי שתשלם על 2 נסיעות
כן
אנונימית
לא. ממש לא.
אני עשיתי את זה כי לא היה לי כסף ברב קו אבל לפחות הודעתי לנהג שלא יהיה גזל
אנונימית
באותו הנושא: