30 תשובות
מרחמת עליהם, נלחמים בשביל שום דבר
ממש ביזבוז זמן.
אין מה להגיד
הם מפגרים
שהם לא צריכים להתערב
הם לא מודעים להיסטוריה ולמה שקורה כאן
כל עוד הם לא חיים פה אין להם זכות להביע דעה
מי שבעד רצועת עזה שיעבור לגור ברצועת עזה
שהם נגררים מבלה מחבלה שחושבת שגנבנו אדמה ששייכת לנו.
הם לא רואים מה שקורה כאן בארץ בגלל התקשורת של המדינות האחרות. וגם בחול אם אתה תומך ישראל או אין לך דעה אתה לא אנושי.
תקשורת מטומטמת, אנשים שלא עושים את המחקר שלהם על ההיסטוריה ואנשים נגררים.
אנונימית
לא מבינים כלום ומהחיים שלהם ולא חקרו בתכלס על הנושא הזה שום דבר
אם באמת היו חוקרים היו מבינים שאין דבר כזה והכל המצאה אחת גדולה
שהם שטופי מוח אני לא בטוחה אם הם עושים את זה מכוונה רעה, אבל אני מקווה שנחיה פה בשלום בשקט
אייקו של מחדד
הם פשוט שטופי מוח בצורה קשה של האינטרנט
יצא לי לדבר עם כמה מהם
זה כמו לדבר לקיר, אין מענה. רק קללות, כי אין להם דרך להוכיח שהם צודקים
לא קיימים מבחינתי בדיוק כמו המילה הזאת "פלסטין"
שהם שטופי מוח וחבל. אני לא שונאת אותם, ככה גידלו אותם זה לא באשמתם
ששטפו להם את המוח
שטופי מוח מגעילים וקנאים איכס
אנונימית
קודם כל, אין דבר כזה פלסטין, אז אני לא מבין מה הם תומכים. בנוסף אני לא מבין איך זה אפשרי שהם מאמינים בשקר של עצמם
אדיוטים שמושפעים בקלות ולא מתבססים על כלום.
שימותו מחר אמן.
כולם מחבלים שם שימותו כל שונאי ישראל
גועל נפש, מושפעים בקלות, מאוד נאיבים וחסרי שכל.
כשתיפול להם בבניין רקטה והם יהיו קורבנות לרצח אז נדבר
"אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת"
גועל נפש
ארצנו רק שלנו
שכל תומכי פלסטין/ פלסטינים ימותו בעזרת השם שיזכו למחלות ויתפוצצו:)
שהם מטומטמים אי אפשר לתמוך בדברים שלא קיימים
שיש קשר בין פלסטין למוח שלהם
שניהם לא קיימים
צריכים להישלח למחנות חינוך מחדש
שימותו ויקבלו מחלות קשות אמן!!!!!
ימחשימם מוות בעזרת ה
שהם מטומטמים
שיחנקו
אבל מה שעצוב זה שיש אפילו יהודים ישראלים שתומכים בפלסטין! תומכים במדינת אויב שמעבירה 1.3 מיליארד שקל למחבלים!
שהם לא מבינים מה באמת קורה פה , שסתם יש להם שטיפות מוח מתומכים אחרים ומאמינים לשטויות שממציאים על דברים שישראל עשתה נגד פלסטין
תלוי איזה.
שואל השאלה:
היידה
אנונימי
שימותו בעזרת השם
גם אם אדמתנו בוערת אין לנו ארץ אחרת