9 תשובות
*חייל רוסי*
אין לדעת אבל משערת שסבירות גבוהה שהרוסי ייקח
סתם נו מאיפה לי^^
רוסי
בתור רוסי אני אומר
תלוי איזה חייל
לך תיקח חייל פשוט של רוסי וחייל בסיירת מטכ"ל ותראה תהבדל(אני סתם מביא בתור דוגמא כי אין לי משהו אחר בראש)
לך תיקח חייל פשוט של רוסי וחייל בסיירת מטכ"ל ותראה תהבדל(אני סתם מביא בתור דוגמא כי אין לי משהו אחר בראש)
תלוי מי הרוסי ותלוי מי הישראלי..זה לא קשור למדינה, חזקים יש כאן וכאן. מה שכן בכלליות רוסים אולי אכזריים יותר אבל לישראלים יש קרב מגע שמשתיק גם את החזק והאכזרי ביותר כשיודעים כמו שצריך.
רוסי כי ברוסיה הם לא מפונקים כמו בישראל
החינוך שם קשה יותר בהרבה , המשמעת קשה יותר
הקור ברוסיה מחזק אותם גופנית ופיזית
וקיצור הם לא מפונקים כמו הישראלי ההממוצע שמהות חיו זה לבזבז את כל המשכורת שלו כדי להיחשב תל אביבי ואז לחזור בגיל 30 להורים שלו כי אין לו כסף לשכירות
החינוך שם קשה יותר בהרבה , המשמעת קשה יותר
הקור ברוסיה מחזק אותם גופנית ופיזית
וקיצור הם לא מפונקים כמו הישראלי ההממוצע שמהות חיו זה לבזבז את כל המשכורת שלו כדי להיחשב תל אביבי ואז לחזור בגיל 30 להורים שלו כי אין לו כסף לשכירות
אנונימי
מעניין מכיוון שמצד אחד הרוסי הוא רוסי ורוסי זה חזק אבל מצד שני ישראלי הוא יודע קרב מגע.
באותו הנושא: