17 תשובות
זה משמעותי לנו לתחושה.. זה משליך עלינו.
אם אני אצא עם מישהו שנמוך ממני אני ארגיש נורא "גדולה" לידו.
זה יותר שלנו משלכם.
אתם לא צריכים לקחת אישית.
אם אני אצא עם מישהו שנמוך ממני אני ארגיש נורא "גדולה" לידו.
זה יותר שלנו משלכם.
אתם לא צריכים לקחת אישית.
זו לא כל בת כי אותי זה לא מעניין
אני אפילו מעדיפה גברים בגובה שלי (164) כי יותר נוח לנשק
אבל לא אכפת לי אם יהיו גבוהים או נמוכים ממני
כמובן לא נמוכים מדי שאשמע אותם ולא גבוהים מדי שלא אצטרך להתאמץ לנשק אותם
אבל לא כזה אכפת לי מהגובה, זה דבר מינורי
אני אפילו מעדיפה גברים בגובה שלי (164) כי יותר נוח לנשק
אבל לא אכפת לי אם יהיו גבוהים או נמוכים ממני
כמובן לא נמוכים מדי שאשמע אותם ולא גבוהים מדי שלא אצטרך להתאמץ לנשק אותם
אבל לא כזה אכפת לי מהגובה, זה דבר מינורי
שואל השאלה:
פלסטין מהים אל הנהר
אם כן, אז אין לי סיבה לצאת עם שום בת שככה זה בשבילה. מצידי שתהיה הכי הטעם שלי בעולם, אבל אם רק גובה מעניין אותה, איתי היא לא תצא.
פלסטין מהים אל הנהר
אם כן, אז אין לי סיבה לצאת עם שום בת שככה זה בשבילה. מצידי שתהיה הכי הטעם שלי בעולם, אבל אם רק גובה מעניין אותה, איתי היא לא תצא.
אנונימי
בסדר אחי הן תתבגרנה ויצאו עם כל גובה.
תודה על הפרח שואל השאלה
למה להיעלב מתוקות
לא מתחשק לי לצאת עם דרדס בא לי לצאת עם הרקולס
זה כמו שאני אתלונן למה בנים מעדיפים נמוכות ולא גבוהות
הפסקנה להתבכיין
לא מתחשק לי לצאת עם דרדס בא לי לצאת עם הרקולס
זה כמו שאני אתלונן למה בנים מעדיפים נמוכות ולא גבוהות
הפסקנה להתבכיין
שואל השאלה:
honest
אני מבין אבל אפשר הסבר למשפט "זה יותר שלנו משלכם"? למה התכוונת במשפט הזה?
honest
אני מבין אבל אפשר הסבר למשפט "זה יותר שלנו משלכם"? למה התכוונת במשפט הזה?
אנונימי
גובה לא הדבר היחידי שחשוב אבל הוא כן מוסיף.
זה גם לא שקובעים את האישיות שלך או מי אתה לפי הגובה.
זה גם לא שקובעים את האישיות שלך או מי אתה לפי הגובה.
הכי חשוב זה כסף
בנות תלמדנה!
בנות תלמדנה!
שואל השאלה:
מסיבה בלי סיבה
טוב איתך לא רק שגבוה לא ירצה לצאת, אלא אפילו נמוך ירצה לשמור מרחק..
מסיבה בלי סיבה
טוב איתך לא רק שגבוה לא ירצה לצאת, אלא אפילו נמוך ירצה לשמור מרחק..
אנונימי
מסכימה איתך
שואל השאלה אשמח לדבר איתך, אם תסכים לחשוף את עצמך ולשלוח לי הודעה!
לא, אבל זה פרמטר חשוב לבנות רבות.
זה בסדר שיהיו לאנשים סטנדרטים כל עוד הם לא מייחסים את *כל* החשיבות רק לסטנדרטים ויודעים גם להבין שאי אפשר שאנשים יתאימו לכולם
זה בסדר שיהיו לאנשים סטנדרטים כל עוד הם לא מייחסים את *כל* החשיבות רק לסטנדרטים ויודעים גם להבין שאי אפשר שאנשים יתאימו לכולם
זה לא הדבר היחיד אבל זה משמעותי, אני לא רוצה מישהו שענק ממני, אני רוצה שיהיה בגובה שלי (אם הוא בול הטעם שלי לא מפריע לי שהוא גם יהיה קצת יותר נמוך) אבל שלא יהיה נמוך משמעותית
אנונימית
ממש לא
תלוי גם האופי שלך וצלוי גם במי שאתה מדבר איתה
תלוי גם האופי שלך וצלוי גם במי שאתה מדבר איתה
באותו הנושא: