4 תשובות
באמת למה את לא נפרדת ממנו
בגד פעם יבגוד שוב
אנונימית
שואל השאלה:
בפור*נו תגידו משו טוב לענות
אנונימית
לדעתי תיפרדו. בגידה זה לא משהו שמצריך סליחה. וגם אם תסלחי לו עכשיו ולא תיפרדי כשהוא בעצמו אפילו חושב שאת צריכה להיפרד זה יראה לו שזה מובן מאליו שאת נשארת
בנאדם שבגד פעם אחת יבגוד עוד אלף פעמים