8 תשובות
איזה מחוז אתת?
וכן את יכולה לגלח..
מצטרפת לשאלה^^
בני עקיבא בטח נכון?
שואל השאלה:
^^^
פשצים
אנונימית
עדיף אם זה מרגיש לך יותר נקי ונוח
פשצים/משצים? וכן תגלחי אין לך מה להפסיד אני מניחה
שואל השאלה:
^^
צפוןן
אנונימית