10 תשובות
שואל השאלה:
ברור שכן..
אנונימית
הם לא מתכוונים לפגוע בהם וזה כמו שמי שאמר מעליי נהפך למימ ומצחיק יעני
כי כושי בישראל אין לזה משמעות
אולי לומר ניגה בחול זה שונה אבל זה שמישהו אומר ניגה לא הופך אותו לגזען זה רק מילה
כי בישראל זה לא כזה ביג דיל להגיד ניגה
אני אתיופי אין לי בעיה חברים שלי אומרים את זה חופשי לא רואה בזה בעיה אבל אני יידע שהם יגיעו לארצות הברית ומקומות על אנשים שחורים בחול הם יזהרו טוב טוב לא להגיד את זה כי שם זה ממש קללה
שואל השאלה:
נכון אבל זה עדיין לא בסדר..
אנונימית
כי זה מצחיק לראות איך כולם מתרגשים כשאתה אומר את זה
אנונימי
^בדיוקק
אתם מבינים שלפני איזה עשור למילה הזאת כמעט ולא היה משמעות בכל העולם ועכשיו בגלל הדור הזה כמישהו אומר ניגה כולם יוצאים עליו
הדור הזה הוא הדבר הכי רגיש שיש בעולם כולם נעלבים ממילה עם ארבע אותיות
אנשים לבנים שאומרים את זה הם גזעניים לא משנה מה הקונטסט גם אם הם לא מנסים להיות רק אנשים שחורים אומרים את זה בינהם ובין עצמם (אני לא מבין למה אבל טוב..) כי זה לא פוגע בהם ששחור לשחור אומר את זה
אנונימי
להגיד "כושי" זו מילת גנאי גזענית בישראל
אנונימי
למילה זאת תמיד היתה משמעות!במיוחד למי שהיא היתה מכוונת אליו וגם שאר העולם ידע את המשמעות של המילה (בעיקר באירופה) פשוט לא היה להם אכפת אם זה פוגע או לא ובאסיה (במזרח התיכון בעיקר) לא כלך כך אכפת מהפוליטי קורקט (כי יש כמה מדינות ערביות שמוכרות עבדים שחורים וגזענים לאנשים שחורים בכלי אז...) ובדרום אמריקה ובקרביים אותו דבר כמו בארצות הברית כמעט אותו היסטוריה(רק שבמקום שהיה קולוניזם בריטי היה קולוניזם ספרדי/פורטוגלי שהביא עבדים והרג אינדיאנים)
אנונימי