5 תשובות
יש בנות שזה שינוי משמעותי ויש בנות שזה פשוט עוזר להן יותר עם השיער , שיהיה פחות קשה לסדר אותו , תעשי אם את באמת רוצה זה יפה רצח . לא תמיד רואים שינוי
שואל השאלה:
אני אממ...אני בן
אנונימי
לא מומלץ
זה בדומה להחלקה
לא בריא לשיער ואחכ תצטרכי שיקום
תחפשי דרכים לסדר אותו ותכשירים שנכונים לך לשיער
לפעמים זה עוזר לפעמים זה לא עוזר , לא לכל הבנות זה עוזר אבל יש בנות שזה רק עזר להם יותר עם השיער אני ממש ממליצה על זה
זה לא תרם לי לכלום סתם חרטא