6 תשובות
אלוורה או משהו?
ממה זה נגרם?
ממה זה נגרם?
שימי קרם. אם את אחרי גילוח כנראה בגלל זה אז אם כן שימי קרם לאחר גילוח
שואל השאלה:
עשיתי לייזר אתמול אבל לא נראה לי שזה קשור
עשיתי לייזר אתמול אבל לא נראה לי שזה קשור
אנונימית
יש לך שם איזה פצע אולי?
שימי משחת אלוורה....אפילו קרם ידיים או משהו...זה כנראה יובש
שימי משחת אלוורה....אפילו קרם ידיים או משהו...זה כנראה יובש
כנראה תופעה של הלייזר
תדברי עם זאתי שעושה לך או הוא
באותו הנושא: