5 תשובות
^ מי שבאמת רוצה לקנות משהו יקנה לך. גם אם זה דבר קטן. תמיד יש מה לתת, אבל אנשים לפעמים פשוט לא רוצים לתת.
כאני מסכימה איתך, אין ספק שזה כנראה לא היה לה מספיק חשוב, אבל לא נורא
יש לי מקרה שנתתי מתנה מושקעת והיא לא נתנה, האמת שהיא כבר שלוש ימי הולדת לא נתנה אבל זה קצת אשמתי, היא פשוט לא יןדעת מה לקנות וגם אני לא יודעת
הייתה לי יום הולדת ש3 מתוך 8 חברות הגיעו בידיים ריקות ואני לכולן ישבתי וחשבתי וקניתי מתנות ממש מגניבות!
מקווה פחות להידפק ריגשית מזה שנה הבאה, אתה מרגיש חסר ערך:(
בפורים שצריכים להחליף משלוחי מנות חחח חחח
אבל זאת לא בדיוק מתנה
אבל פעם הבאתי לחברה איזה מארז שהיה יפה ומושקע כזה והיא הביאה לי מסגרת לתמונה עם תמונה:/ אבל בסדר