12 תשובות
זה סבבה
אנונימית
זה ממוצע
כן, זה מעל המינימום :)
במה את עובדת
אנונימית
במה את עובדת? תלוי
אבל לגיל הזה ואפילו לגיל מאוחר יותר זה שכר נאה וסביר והוא ממש לא נמוך
אנונימי
זה מעולה, יוצא לך ברוטו מעל השכר החציוני זאת אומרת את מכניסה מעל חצי מהישראלים
מה השכר החציוני אגב?
אנונימי
כתוב שהשכר החציוני הוא 6000 שקל בגוגל לשנת 2022 זה הגיוני שכזה מעט?
אנונימי
^ מדובר על שכר נטו אחרי מיסים
לפני מיסים השכר החציוני זה 8000
אחלה משכורת !
זה מעט.
- כאן כדי להזכיר שסמני פיסוק הם דבר קיים וחשוב -
זה בטח 10,000 נטו?
יפה מאוד.