6 תשובות
זה תלוי איך מכינים, אם ההתלבטות היא כדי לקנות, אז הייתי הולכת על סופגניה , כי זה לא כל השנה.
אנונימית
שואל השאלה:
איכס סופגניה בעע
אנונימי
כמובן שקרואסון
קוראסון שוקולד, אבל רק אם הכוונה לרוגלך
סופגניות
תלוי איך מכינים אותה יש סופגניות שהם גועליות יוש ממש טעימות העיקר לא להגזים עם הריבה.
אנונימית