9 תשובות
שואל השאלה:
אני בת:)
אני בת:)
אנונימית
לא הילד יגיד כבר להורים ואז הם ירצו אותך יותר כי את משקיעה בילד
אל תגידי
אני אישית לא הייתי מבקשת על זה כסף זה רק 10 שקל לא צריך להתחשב על כל שקל גם קנית מהרצון שלך יכלת להגיד לילד שאת לא יכולה לקנות(ההורים לא בקשו ממך) גם אם תבואי להורים ותבקשי מהם עוד 10 שקל בגלל הברד לדעתי זה נראה פחות טוב אבל אם הם ישמעו שקנית לו ברד מהכסף שלך כי את רצית לפנק אותו הם יביאו שבאמת אכפת לך מהילד שלהם שאת משקיעה בו שאכפת לך גם ממנו ולא רק מהכסף של העבודה
אנונימית
בכללי גם לא לא היה נעים לבקש אבל אם את רוצה פשוט תנסי להחליק כזה לשיחה בעדינות כזה לדבר בצמידות לילד כאילו את מספרת להורים מה עשיתם היום ותגידי כזה כן היינו שם ועשינו את זה וקנינו ברד ומשם זה כבר אם הם יבינו את הרמז
ממילא את מקבלת על זה כסף, אין סיבה להגיד להורים שיחזירו לך על ברד לדעתי.. אבל תעשי כרצונך
איך שבאלך
אני לא הייתי מבקשת
אני לא הייתי מבקשת
מה שאת רוצה
סכום כזה,תעזבי. במיוחד אם זה סידור קבוע.
באותו הנושא: