13 תשובות
שואל השאלה:
עשית בדיוק מה שרשום שם
אנונימי
מה?! אני כתבתי תשובה מנומקת ובהירה. תנסה לקרוא שוב...
שואל השאלה:
תשובה עם הרבה מלל אבל מעט היגיון
אנונימי
אני לא מבין מה אתה רוצה. כדי להביע את דעתי בצורה מלאה ובהרחבה אני זקוק לפעמים להרבה מלל, למה זה לא הגיוני?
שואל השאלה:
שתפחית את כמות האגו שאתה מתיימר שאין לך
אנונימי
תראה, אני מנסה לנהל פה דיון מנומק, אתה עונה רק תשובות חסרות קשר, לעיתים לגופו של אדם כמו עכשיו. בדיוק כמו שכתבתי בתשובתי הראשונה, אם אתה לא מבין, זה לא אומר שהצד השני מדבר שטויות.
שואל השאלה:
ממש לא. בשביל לנהל דיחה טוב צריך איכות משני הצדדים.
דבר שהפגנת שאתה לא מתלהב לשתף איתו פעולה עדיין
אנונימי
שים לב מה אתה עושה, עד הרגע לא הסברת מה הבעיה שלך אם הטיעון שלי, למרות שאני מבקש את דעתך שוב ושוב. לומר שאני "לא איכותי" וככה לפסול את הדיון שלי זו בדיוק ההתנשאות השמאלנית עאלק שאתה מתנגד לה.
תשובה יפה ומנומקת הבאת פה.
שואל השאלה:
ממש לא נכון
אנונימי
שטויות במיץ. איני אומר שדבר כזה לא קורה, ואף ראיתי אנשים עושים זאת אבל זו לא תופעה ובטח שלא תופעה "שמאלנית".
לרוב אנשים משכילים יותר ינהלו ויכוחים עשירים יותר, עם טיעונים מורכבים יותר. צר לי לבשר לך שבמדעי הרוח יש לשמאל רוב מוחלט, ואני זוקף את מלוא קומת הנתון הזה לזכותו על אף שאני ימין מרכז. אם אדם טיפש לא מצליח לנהל ויכוח עם אדם חריף, הוא תמיד יוכל לטעון שהוא מדבר "מעורפל מדי", אף שלרוב פשוט אין ביכולתו לתפוס את הטיעונים הללו, ואני אומר זאת כי זכיתי להיות משני צידי המתרס.
הכשל הלוגי לא נמצא הפעם בצד השמאלי, אלא דווקא אצל זרם הימניים שאתם, שטוענים לערפול ברגע שעולה טענה מעט מורכבת.
גבי המשפט, לא אתייחס באופן פרטיקיולרי, כיוון שאיני שרוי בחומר, אך באופן כללי משפטים הם דבר מסובך, בטח משפטים בסוגיות דקות טהרות גורל. אם אין לך תואר במשפטים, אתה לא אמור לצפות מעצמך להבין את התחום, בדיוק כפי שאדם שאינו מתמטיקאי או לפחות לא בעל השכלה רחבה במתמטיקה לא יוכל להבין מה זה אנליזה לא סטנדרטית.
שואל השאלה:
לא הפתעת. בספק אם אי פעם הפתעת מישההו
אנונימי
אוקיי. המשך לילה טוב לך.