34 תשובות
מה אין כסף? למה אתה צריך שילמו עלייך
אנונימית
לא. הכי רחוק דייט ראשון זה חצי חצי אבל זה מביא הרגשה לא גברית.
בדייט ראשון זה כנראה לא יקרה אבל בדייט שני יש מצב. אתה תצטרך להיות מאוד מאוד אטרקטיבי כדי שזה יקרה.
שואל השאלה:
קצת שיוויון לא יזיק
אנונימי
תלמד אתה גבר. תיהיה ג"נטלמן ולא קמצן
איזה שיוויון ואיזה נעליים
חבוב יש גם נשים שמשלמות
בטח אתה וואחד קמצן יא ווארדי^^
אנונימית
שונאת שונאת שונאתת את זההה
"למה לא קצת שיוויון"
אתם התבלבלתם מתוקים. שיוויון זה זכות דיבור, הצבעה, עבודה במשק וכו
לא מי ישלם שישים שקל על מי
שואל השאלה:
נעע לא שם על זה ואני לא קמצן חח פשוט אם אני יושב איתה בשולחן ולא עם מישהי אחרת זה צריך לומר לה הרבה וזה מספיק
אנונימי
אם אתה כל כך אוהב אותה למה מה שיש לך בראש זה הכסף?
שואל השאלה:
^אין קשר לא צריך לעשות מניפולציה
אנונימי
לא זה לא תזכור. אתה לא איזה רמה מעליה. אתם שניכם שווים. רק זה שהיא שמה איפור כדי להראות טוב בשבילך זה מספיק
שואל השאלה:
אם אנחנו שווים אז שהיא תשלם חח
אנונימי
^^בנות לא שמות איפור בשביל גברים מתוק שלי
איזה מניפולציה?^^^^
לא אמרתי שכן. היא רוצה להראות טוב כשהיא יוצאת עם גבר נכון??.. אז זה כבר אמור להספיק. היא לא חייבת להיפגש איתך ואתה לא איתה. הכל תלוי בבחורה
תשמע בתכלס אתה צודק זה שנשים התרגלו לזה שגברים משלמים בדרך כלל בדייטים לא אומר שאי אפשר שנשים ישלמו בלי לחשוב שאתה קמצן. כל הבנות פה שענו קצת שוביניסטיות.
אנחנו בזמנים מודרנים שבנות עובדות ומרוויחות כסף, הן עצמאיות, אין סיבה שלא יוכלו לשלם.
שואל השאלה:
^^^שאם אני כל כל אוהב אותה למה כל מה שיש לי זה כסף
אין קשר בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
יכול להיות אני יוצא קמצן אבל למה לי לשלם למישהי על אוכל שאני לא מכיר אותה אפילו
אנונימי
^ אם הכסף מפריע לך אתה יכול לקחת אותה לטיול בפארק ואז לא יהיה בכלל את הנושא הזה של הכסף.
שואל השאלה:
אה רעיון טוב
אנונימי
אחי אם יש לך בעיה של כסף פשוט תגיד לה. ואתה לא חייב להיפגש איתה באותה מידה שהיא לא איתך.
שואל השאלה:
אין לי בעיה של כסף פשוט לא מרגיש צורך לשלם על מישהי בהתחלה
אנונימי
אז תגיד לה את זה
^^ תשלם על עצמך לפחות זה המינימום.
שואל השאלה:
על עצמי בדוק זה לא נעים אבל וואלה לא מכיר אותה עדיין
אנונימי
אתה צריך לשלם בדייט ראשון , תהיה קצת גנטלמן
^^^^^^^^ ולמה שהיא תשלם עלייך אם היא לא מכירה אותך? קמצן אתה רוצה שזה ימשיך עם מישהי תשלם עליה כי היא תעוף ממך בטיל
שואל השאלה:
חצי חצי לפחות אם היא לא משלמת עליי כי היא קיבלה הזדמנות לצאת איתי חח
אנונימי
אני לא חושבת שמישהי רוצה לצאת עם קמצן מה תקנה לה ליומןלדת חולצה מהסופר?
^^סתם שתדע רוב הבנות אין להן בעיה לשלם על עצמן וגם אם לא תשלם עליה בדייט ראשון היא לא בהכרח תחתוך. אבל אתה אומר שהיא תשלם עלייך שזה מוגזם קצת לדעתי. יש כאלה שיסכימו אבל שוב זה רק אם אתה סופר אטרקטיבי בעיניהן.
שואל השאלה:
אני אקנה לה מקסימום פחית
אנונימי
שואל השאלה:
אז אני אומר חצי חצי שלא תשלם עליי אולי בהמשך שתשים עליי כסף אבל לא בראשון
אנונימי
^וואי חזק
תשמע אחי גרזנים כמוך הרבה זמן לא ראיתי
שואל השאלה:
חחח
אנונימי