8 תשובות
^ואני אאלץ לא להסכים איתך. כדי להבין את היקום הקולנועי וליהנות ממנו בצורה המירבית עדיף לראות את כל הסרטים והסדרות.
לשאלה- לא הראו את האוריגין סטורי של ספיידרמן של טום הולנד (כלומר איך הוא קיבלת את הכוחות והכל). ההופעה הראשונה שלו הייתה במלחמת האזרחים, ממליצה לך לראות כדי להבין.
לשאלה- לא הראו את האוריגין סטורי של ספיידרמן של טום הולנד (כלומר איך הוא קיבלת את הכוחות והכל). ההופעה הראשונה שלו הייתה במלחמת האזרחים, ממליצה לך לראות כדי להבין.
^ אני אגיד לך מה, קודם כל אין טעם לריב מה שמע זה רק ההמלצה שלי. כשהייתי בת 13 ורציתי מאוד להכנס לכל הקטע הזה של "mcu" כל הסרטים האלה עשו לו וואחד בלאגן
יש הרבה מאוד סרטים והרבה מאוד סדרות וזה רק בmcu, לא כולל x men, סדרות לא ביקום הקולנועי כמו iron fist או a.o.s. זה בלאגן אחושרמוטה. לכן אחרי שניסיתי לראות את הכל זה לא עשה לי כלום חוץ מכאב ראש ולא היה לי כוח לראות את זה. וחבל לי על כך. אני אומנם לא מעריצת mcu אבל הייתי יכולה לגלות את העולם הזה פעם לולא הייתי פשוט מתחילה בלראות סרטים שמעניינים *אותי* ולא הייתי פשוט רואה הכל לפי הסדר הכרונולוגי.
יש הרבה סרטים/סדרות שלא חשובים באבן העלילה של מארוול ואפשר להשלים בשלב מאוחר יותר.
יש הרבה מאוד סרטים והרבה מאוד סדרות וזה רק בmcu, לא כולל x men, סדרות לא ביקום הקולנועי כמו iron fist או a.o.s. זה בלאגן אחושרמוטה. לכן אחרי שניסיתי לראות את הכל זה לא עשה לי כלום חוץ מכאב ראש ולא היה לי כוח לראות את זה. וחבל לי על כך. אני אומנם לא מעריצת mcu אבל הייתי יכולה לגלות את העולם הזה פעם לולא הייתי פשוט מתחילה בלראות סרטים שמעניינים *אותי* ולא הייתי פשוט רואה הכל לפי הסדר הכרונולוגי.
יש הרבה סרטים/סדרות שלא חשובים באבן העלילה של מארוול ואפשר להשלים בשלב מאוחר יותר.
כי הוא הופיע בסרט אחר בתור ספיידרמן ואז עשו לו סרט משלו
^^מסכימה איתך לגבי הקטע של הסדרות מחוץ ליקום והבלאגן שזה יוצר. אבל בנוגע רק לאמסיו? בטח שזה קל
אני חושבת שזאת חוויה מטורפת לראות את זה לפי הסדר בפעם הראשונה לפחות (יציאה כמובן, כרונולוגי זה אחד ההזויים).
זה פשוט מדהים, לראות את ה character development שכל אחד מהם עובר עד לסוף.
האקסמן זה לא ברור בשיט ואני עדיין מנסה להבין מה קורה שם והתחלתי לראות לפני דוקטור סטריינג' mom.
אני חושבת שצריך להתחיל מיקום אחד ולהתקדם משם, אבל כן לראות אותם בסדר מסוים ולא לפי מה שבא. נגיד, ספיידרמן. כדי להבין את הקשר לסטארק וכן לראות אותו מהתחלה, צריך לראות את מלחמת האזרחים. כדי להבין את מלחמת האזרחים, צריך לראות את חייל החורף ועוד כמה סרטים. אבל לראות יקומים ביחד? זה באמת מבולגן לחלוטין.
כמובן שאני גם לא באה להתווכח, אני בסהכ אומרת את דעתי:)
אני חושבת שזאת חוויה מטורפת לראות את זה לפי הסדר בפעם הראשונה לפחות (יציאה כמובן, כרונולוגי זה אחד ההזויים).
זה פשוט מדהים, לראות את ה character development שכל אחד מהם עובר עד לסוף.
האקסמן זה לא ברור בשיט ואני עדיין מנסה להבין מה קורה שם והתחלתי לראות לפני דוקטור סטריינג' mom.
אני חושבת שצריך להתחיל מיקום אחד ולהתקדם משם, אבל כן לראות אותם בסדר מסוים ולא לפי מה שבא. נגיד, ספיידרמן. כדי להבין את הקשר לסטארק וכן לראות אותו מהתחלה, צריך לראות את מלחמת האזרחים. כדי להבין את מלחמת האזרחים, צריך לראות את חייל החורף ועוד כמה סרטים. אבל לראות יקומים ביחד? זה באמת מבולגן לחלוטין.
כמובן שאני גם לא באה להתווכח, אני בסהכ אומרת את דעתי:)
לא הבנת אותי כל כך, מה שאמרת לגבי civil war וwinter solider, זה מסוג הסרטים שהם אבנים בקו העלילה של מארוול של phase 3. זה הדוגמאות לסרטים שכן צריך לראות מה שאמרת.
(לגבי אקס מן אל תנסי להבין את הסדר הכרונולוגי זה בלאגן ממש, סרטים טובים ואני אוהבת את הדרך שהם עשו חלק מהדמויות אבל הסדר זה כאב ראשש)
אני אגיד לך מה אני ממש לא מעריצת mcu לכן אותי פחות מעניין כל העניין של חובה לראות גם סרטים צדדיים או לראות את זה בסדר מסויים,
יכולה להיות חוויה נהדרת גם מבלי להכיר כל סרט או תאוריה! לקחתי את חברה שלי לראות איתי את הפנתר השחור החדש ולא היה לה מושג מי זה נאמור לפני וגם היא לא זכרה את שורי אבל זה בסדר! היא הבינה ונהנתה והסברתי לה שהיא ביקשה אם היה צריך, דבר שלגמרי אפשר להבין לבד גם מחקירה אישית!
יש הרבה אנשים שראו את infinity war וendgame למשל אבל לא בקטע של מארוול, והם הסתדרו
אבל אני אהיה כנה איתך אני באמת לא מעריצה מספר 1 של הmcu ואני אפילו לא אוהבת חלק גדול בו, כאילו אני אוהבת לחפור על קומיקסים וסדרות האנימציה שלהם, אבל הם מאוד משנים את הדמויות ביקום הקולנועי מההכרה הישנה וזה קצת מעצבן אותי - במיוחד כשהודיעו שmcu זה יקום 616 בדוקטור סטריינג?! אני איבדתי את זה! איך הם מעזים בכלל. זה כל כך שונה!
בכל מקרה סליחה על החפירה - אני פשוט לא רואה את הטעם של לראות כל סרט לפני
(לגבי אקס מן אל תנסי להבין את הסדר הכרונולוגי זה בלאגן ממש, סרטים טובים ואני אוהבת את הדרך שהם עשו חלק מהדמויות אבל הסדר זה כאב ראשש)
אני אגיד לך מה אני ממש לא מעריצת mcu לכן אותי פחות מעניין כל העניין של חובה לראות גם סרטים צדדיים או לראות את זה בסדר מסויים,
יכולה להיות חוויה נהדרת גם מבלי להכיר כל סרט או תאוריה! לקחתי את חברה שלי לראות איתי את הפנתר השחור החדש ולא היה לה מושג מי זה נאמור לפני וגם היא לא זכרה את שורי אבל זה בסדר! היא הבינה ונהנתה והסברתי לה שהיא ביקשה אם היה צריך, דבר שלגמרי אפשר להבין לבד גם מחקירה אישית!
יש הרבה אנשים שראו את infinity war וendgame למשל אבל לא בקטע של מארוול, והם הסתדרו
אבל אני אהיה כנה איתך אני באמת לא מעריצה מספר 1 של הmcu ואני אפילו לא אוהבת חלק גדול בו, כאילו אני אוהבת לחפור על קומיקסים וסדרות האנימציה שלהם, אבל הם מאוד משנים את הדמויות ביקום הקולנועי מההכרה הישנה וזה קצת מעצבן אותי - במיוחד כשהודיעו שmcu זה יקום 616 בדוקטור סטריינג?! אני איבדתי את זה! איך הם מעזים בכלל. זה כל כך שונה!
בכל מקרה סליחה על החפירה - אני פשוט לא רואה את הטעם של לראות כל סרט לפני
^אני מכחישה ש616 זה הmcu לא משנה מה יגידו
וכן אני מסכימה שיש סרטים שלא צריך לראות בשבילם, אבל בשביל ההנאה המירבית באמת שעדיף לראות את הכל
וכן אני מסכימה שיש סרטים שלא צריך לראות בשבילם, אבל בשביל ההנאה המירבית באמת שעדיף לראות את הכל
הוא הופיע בסיביל וור (מלחמת האזרחים) לפני
זה ההכרה הראשונית שלו שם
זה ההכרה הראשונית שלו שם
^ אאלץ לא להסכים איתך
כשרק נכנסתי למארוול ראיתי את כל הסרטים וחבל לי שעשיתי את זה כי זה רק הוריד לי מהעניין
יש כל כך הרבה סרטים וסדרות בmcu וזה לוקח מלא זמן
אני יותר הייתי ממליצה לראות את הסרטים של דמויות שמעניינות אותך ובוודאות לראות את הנוקמים
משם להמשיך ללהשלים סרטים אחרים
כשרק נכנסתי למארוול ראיתי את כל הסרטים וחבל לי שעשיתי את זה כי זה רק הוריד לי מהעניין
יש כל כך הרבה סרטים וסדרות בmcu וזה לוקח מלא זמן
אני יותר הייתי ממליצה לראות את הסרטים של דמויות שמעניינות אותך ובוודאות לראות את הנוקמים
משם להמשיך ללהשלים סרטים אחרים