4 תשובות
מבנה אנטומי לא אמור להיות עבה, הוא אמור להיות יפה ולהראות טבעי.
ואם העבודה התקלפה תדברי איתה.
בכל אופן אם את לא מרוצה את יכולה לעבור למניקוריסטית אחרת
ואם העבודה התקלפה תדברי איתה.
בכל אופן אם את לא מרוצה את יכולה לעבור למניקוריסטית אחרת
שואל השאלה:
^ תמיד
^ תמיד
אנונימית
את עושה אצלה תמיד? בדרך כלל?
תגידי לה והיא תתקן לך
באותו הנושא: