8 תשובות
כן גם מספר טלפון, כאילו אנלא מכירה אותך מה אתה מבקש את המספר שלי?
כנראה הוא מתבייש, אם את גם בקטע שלו פשוט תכתבי ראשונה איזה משהו
אנונימית
זה במטרה להשיג יותר אמצעים
לא בהכרח לעשות עם זה משהו
אנונימית
אולי הוא מתבייש ומחכה שתעני
שואל השאלה:
אז מה יוצא לו מזה?^^
ואני לא בעניין שלו אני לא מכירה תבן אדם אבל הוא נראה טוב
אנונימית
זה כמו מישהו שינסה להשיג כמה שיותר כלי עבודה - בשביל שאם הוא יצטרך, יהיה לו.
מחפיץ בטירוף, אבל זה מה שזה
אנונימית
כנראה הוא מתבייש להתחיל לדבר איתך משום מקום, כשהוא עושה לייקים זה לראות לך שהוא בעניין שלך. מאמין שהוא יאגור אומץ וישלח לך הודעה בדווח הקרוב, אם את רוצה להכיר אותו תנסי לא לענות בצורה יבשה ואלי יצא מזה משהו רציף. לפעמים קשה למצוא איך להתחיל שיחה, או שאין מצב רוח באותו לדבר כרגע כי לוקח לפעמים כמה זמן להתאפס.
כןן
גם אני לא הבנתי את זה