התחברות הרשמה

איך עכשיו בנתבג? יש הרבה תורים?

22 בדצמבר 2022, 10:33
חו"לנתב"גטיסהנסיעהטיסות    
4 תשובות
סוף שבוע אז כן
אנונימית
יום חמישי, אנשים נוסעים לסופשבוע. אז מאמינה שכן.
נוני
אני אסע לבדוק
ז
זאב צעיר.
על מאה אחוז יש תורים והרבה
l
luffyr
באותו הנושא:
יש הרבה אנשים עכשיו בנתבג?? (מי ש-בנתבג עכשיו)
אח שלי אוטיסט ויש לו תעודת נכה זה יכול לחסוך למשפחה שלי את התור בנתבג?
מי בנתבג עכשיו?
מישהו בנתבג עכשיו?
מישהו בנתבג עכשיו?
מישהו בנתבג עכשיו? או יותר מאוחר.?
מישהו בנתבג עכשיו??
מישהו בנתבג עכשיו?(או יהיה/היה בזמן הקרוב)
אם יש לי תו נכה וזה כולל פטור בתור יתנו לי לעקוף את התורים בנתבג?
אנשים מקצרים תורים בנתבג באיזה 700 שקל, מה אתם חושבים על זה?
למה כולם אומרים שיש עומס מטורף בנתבג? טסתי היום והיה תורים רגיל כמו מלפני הקורונה