4 תשובות
חצי שעה
תיהיי איתם על הקו
שואל השאלה:
סיימתי איתם את השיחה ועבר כבר חצי שעה נראלי יותר
אנונימי
תכבי את הוואי פיי ונתונים ניידים ואז תכבי את הטלפון ואז תדליקי ותדליקי את הוואי פיי ואת הנתונים ותראי אם עובד
ככה אני עשיתי
שואל השאלה:
אני בן וכיביתי עוד לפני שאמרת
אנונימי