5 תשובות
מאמה מיה
קאברט
מאמא מיה
מלך האריות...
הדבר הכי טוב שעשיתי כשטסתי ללונדון, אני בת 16 ואני משכנעת את אמא שלי לטוס ללונדון רק בשביל זה!
הדבר הכי טוב שעשיתי כשטסתי ללונדון, אני בת 16 ואני משכנעת את אמא שלי לטוס ללונדון רק בשביל זה!
נגמרו הכרטיסים
באותו הנושא: