7 תשובות
לא.
חייב להיות מעל 18.
אפשרי כעקרון, אבל רק בשקלים.
אני לא 18, ואני כן ממיר בין שקלים לפאונדים ואירואים חופשי, תקנה כרטיס נטען של בנק הדואר של מאסטר קארד ושם תעשה את זה.
friendly fury
איך?
בשביל לפתוח חשבון מסחר אתה צריך להצהיר שאתה מעל 18 ואם אני זוכר נכון גם הייתי צריך להוסיף תמונה של תז.
זה לא חשבון מסחר, זה פשוט שאני יכול להמיר כנראה בשביל להסתובב מסביב לעולם עם הכרטיס.
בפועל מה שאני עושה זה ממיר כשאני רואה פוטנציאל.
friendly fury
מה הקשר בין מה שהוא שאל למה שענית אז?
בגלל זה כתבתי שאפשר רק בכספים וחלקי.
לא משהו מקצועי, אבל זה חביב, כי אפשר להבין איך זה עובד קצת.
חברים שלי משקיעים דרך דודים או דברים כאלה תנסה
סתם ככה בן 16 לא יכול להכנס להשקעות