26 תשובות
בגלל זה יש לו מלא אקסיות ולא אחת אמיתית..
בלב אני יודעת טוב מאוד שאם תתנהג ככה כל מערכת שתמשוך אליך תהיה דפוקה ואתה סתם מכליל אני נגעלת מבחורים כאלה ומכירה עוד בנות כמוני. למה שאני אהיה מעוניינת במישהו שיתייחס אליי ככה? מה משעמם לי? בא לי בכוח להיפגע?
בחורים כאלה ילדותיים ודי לכל המשחקים האלה
שואל השאלה:
הוא יכול גם להשיג אמיתית, זה הכל תלוי בו בסופו של דבר
אנונימי
כי אני לא רוצה להיות מניאק, זה לא אני, לא האופי שלי, לא אשנה אותי בגלל נשים (גם אם אתקשה בלמצוא אחת)
נשמע שחווית בגידה או שנפגעת
שמע אחי אם תהיה מניאק תמצא מניאקית
שואל השאלה:
וואלה לא, אני פשוט מתנהג ככה ומקבל המון הערות מאחיות שלי שאני מגעיל ואני חייב להשתנות.
הן בעצמן שקרניות וכל גבר שהן יצאו היה רעיל וגרם להן לבכות, בחיי שאין יותר זיבול שכל מבנות שאומרות "תהיה טוב זה הכי מושך"
אנונימי
יש באינסטגרם מישהו שנקרא this is matan הוא כותב דברים מהממים והוא בחור מדהים ואין מושך מזה רואים שהוא גבר אמיתי ואיכותי פרו ורבו
מבין אותך, זה מעצבן שהן אוהבות את הגברים הפחות טובים. אבל ביחד עם זאת לא אשתנה.
שואל השאלה:
זה גם חרטא שאומרים שאיכותיות לא אוהבות את זה, הן אוהבות פשוט בסגנון אחר.
בנות שהן יותר איכותיות אוהבות דושים שזה כמו ערסים רק שיש להם שכל והם נראים טוב.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא חושב שזה רע, הרי זה הטבע שלנו ויש סיבה שהן נמשכות לזה, אתה לא עושה משהו חלילה כמו אונס או כופה את עצמך
אנונימי
אני מחשיבה את עצמי בחורה איכותית ואני יודעת שאני כזאת מהרבה בחינות. וכן- הייתה לי נפילה עם דוש.
היום יש מישהו כזה ששם עליי עין ואני לא אגיד לך שהוא לא הטעם שלי, הוא מוצא חן בעיניי אבל אחרי מה שעברתי אין סיכוי, אני זורמת עם הפלירטוט אבל מצחיק אותי שהוא חושב שיעבוד עליי הפוזות שלו.
ויש בחור אחר, בחור טוב ורגיש שבא איתי הכי ישיר ושם המשיכה היא פחות חזקה אבל הקשר והכימיה נבנים.
מישהי איכותית שהולכת על דושים? אין דבר כזה, היא יכולה להיות איכותית אבל לא מספיק אם היא לא למדה שזה לא בשבילה.
מי תכנס למיטה עם מיינאק?
אנונימי
לצערי זה קורה^
אבל מבחינתי גבר מנייאק הוא רע או חסר בטחון.
אם היית סומך על הגבריות שלך לבדה לא היית מרגיש צורך להיות באד בוי, וכשאתה בוחר בדרך הזאת אולי תעמיס בנות אבל לא תהיה לך הצלחה בחיי האהבה.
כי התנהגות רעילה מושכת אדם רעיל, אתה נשמע אינטילגנט ובוגר אבל הגישה הזאת תמשוך אליך טיפוסים לא רצויים.
גם אם תופיע מולך האישה המושלמת, אתה תוציא ממנה את הגרוע ביותר גם אם תכבוש אותה.
אישה מכבדים, מטפחים, קשר אמיתי זה משהו שבונים.
ולא בעזרת זריעת הרס.
מניאק מוצא מניאקיות אם מישהו מתנהג אלי ככה אני מעיפה אותו מהחיים שלי
אנונימית
אני יכול להגיד על עצמי שאני בן אדם טוב ואוהב, או לפחות משתדל כמה שיותר להיות כזה, ויש לי בת זוג כבר חצי שנה ואנחנו עוברים לגור ביחד בקרוב וחושבים על חתונה
זה הכל תלוי בבחורה
בדיוק בגלל זה הן יצאו עם הגברים האלה בעבר ולא בהווה. הן הבינו שהם כאלה ונפרדו מהם. דיי כבר אתה סתם מפיץ אנרגיות שליליות ומתנהג בצורה ילדותית
אנונימית
תקשיב אנחנו לא חיים בווטפאד אז תתחיל לכבד נשים במקום להפוך אותן למסכנות של הגברים.
שואל השאלה:
^ בדיוק
חארות הם לרוב מושכים רצח ובנות נמסות מזה, לא מעניין אותן פמיניזם או כבוד כשיש גבר כזה בסביבה, כל היענו ערכים נעלמים והמיניות מדברת
אנונימי
ממש לא אני אוהבת שנחמדים אליי וככה הרוב
צודק, היום כל אחת צ'אחלה כזו אבל בסוף יגיעו הטהורות ולא בנות קקמייקה
אנונימי
בקיצור אתה מקרה טיפוסי של גבר שנמשך למניאקיות אבל הוא לא יכול להשיג אחת
אז אתה מעדיף גדוד של מעריצות
התקופה הילדותית הזאת של להעמיס תעבור לך ואתה תתקפל יפה מאוד כי העולם זה לא הסרט שאתה חי בו
תאמין לי מניסיון לרוב בנות אוהבות בנים נחמדים
אבל שהם מנייאקים וז^^נים יש סיבה למה יש להן אקסיית אין להם מערכת יחסים קבועה הם לא באמת מתאהבים עושים קצת רושם על כמה בחורות בערב נכנסים למיטה...
בערב הולכים
אנונימי
בבוקר הולכות*
אנונימי
יש סיבה שיש להן הרבה אקסיות הם לא מוצאים באמת אהבה ומעדיפים כמות על איכות
אחי אני יעשה לך סדר אוקיי?
יש הבדל בין גבר מניאק לגבר גברי
הרבה אנשים לא שמים לב לזה וזאת הטעות שלהם
רק לפני זה אני רוצה להבהיר כמה נק'
אין ספק ש- "גברים מניאקים" שוכבים עם הרבה בנות ואתה צודק אבל מה כל בני האדם מטבעם לא רוצה להיפגע ובכללם הנשים
אז למה הם נמשכות למניאקים? בדיוק כמו שאמרתי בהתחלה ההבדל בין "גברים מניאקים" ל- "גברים גבריים" הוא ממש קטן וגם נשים נופלות בזה...
וזה גם מסביר למה ל- "גברים מניאקים" יש הרבה אקסיות ולא אחת יחידה מיוחדת

נשים נמשכות מטבען לגבר אסרטיבי בעל דעות ברורות בחיים שיודע מה הוא רוצה מעצמו
גבר יציב, גבר עם מילה, גבר עם כבוד(הכוונה לגבר מכבד), גבר שאם מישהו ינסה לקום ולפגוע בו או במשפחתו הוא יקום ינקוט עמדה ויגונן

בא נחלק את התכונות הללו לשתיים: תכונות גלויות ותכונות חבויות

הרבה מהתכונות שכתבתי לעיל יש גם ל- "גברים מניאקים"
אפשר אפילו למנות אותן: גבר עם מילה, גבר שאם מישהו ינסה לקום ולפגוע בו או במשפחתו הוא יקום ינקוט עמדה ויגונן

תכונות אלו הינן גלויות ונשים שעומדות מהצד ישר מבחינות בתכונות הללו
ולעומת זאת התכונות החבויות קשה לראות מהצד ורק כשמכירים את הבנאדם טוב יותר אפשר לדעת אם הוא טומן בחובו גם את התכונות הללו

ל- "גברים גבריים" בנוסף לתכונות שיש ל- "גברים מניאקים" יש להם גם את התכונות בחבויות

בגדול עצרתי באמצע כי לא היה לי זמן אבל יש המשך אם ירצו החברה כאן אז אמשיך את המאמר
אני כתבתי...