16 תשובות
לא כולם רעים
לא
לא
זה לא כולם זה חלק וחלק
זה לא כולם זה חלק וחלק
לא יש ערבים שהם בסדר ולא רוצים לעשות פיגועים אלא רוצים לחיות פה כמו כולם . מסכימה עם המשפט מוות למחבלים
לא
ממש לא, רק למחבלים.
אני מכירה הרבה ערבים טובים ואני לא רוצה לחשוב עליהם מתים חס וחלילה, הם גם בגילי וגם יותר מבוגרים...
אני מכירה הרבה ערבים טובים ואני לא רוצה לחשוב עליהם מתים חס וחלילה, הם גם בגילי וגם יותר מבוגרים...
לא .
לא כי יש לי חברה טובה שהיא חצי ערבייה
אנונימית
אני בעד מוות למי שקם לרצוח אותנו ומי ששונא אותנו ממש אבל בקטע של רצח בעיניים
כן.
מוות *למחבלים* (ואונסים)
כןן!!
אנונימית
כןן!!
רובם רוצחים ומחבלים ונמאס לחיות בפחד
רובם רוצחים ומחבלים ונמאס לחיות בפחד
אנונימית
מסכים אם הוא מכוון רק למחבלים
אנונימי
כןן!!!!!!!
באותו הנושא: