5 תשובות
זה תחת אשכול חיא עדיין לא שמעתי שקיבלו
סביבות ינואר מתחיל מחזור מיונים של אוגוסט
שואל השאלה:
זהו אז מתי אמורים לקבל? לא רוצה שיפספסו אותי
זהו אז מתי אמורים לקבל? לא רוצה שיפספסו אותי
קיבלתי מיונים עשיתי כבר
כן כבר היה מחזור מיון של חיל האוויר אשכול תעופה בנובמבר אני עשיתי
ובנות פה כתבו ששלחו להן המשך לתפקיד הזה ספציפי
ובנות פה כתבו ששלחו להן המשך לתפקיד הזה ספציפי
באותו הנושא: