7 תשובות
4ֶ זה יחסית הרבה אבל לא הרעלת אלכוהול
ו18 אתה אמור להיות מת
מה שתית בדיוק ומה זה שוט בשבילך?
אנונימית
שואל השאלה:
שוטים של וודקה אבל עירבבנו אבל כאילו מדדנו כמה שמנו עם הכוס של השוטים
זה לא הגיוני
זה כן משתנה מאדם לאדם אבל 18 זה לא הגיוני לתפקד, כנראה משהו בערבוב התפקשש לכם
כאילו אחרי 4 לרוב משתכרים אבל זה תלוי בגוף ואם אכלת ושתית
אנונימית
שואל השאלה:
יש הבדל בין צ'ייסר לשוט?
כי הכוסות באמת היו קצת קטנות אז יכול להיות שזה היה צ'ייסרים?
הגיוני
שוט זה 60 מל וצייסר זה 30
אז שתית משהו כמו 9 שוטים
שזה אם יש לך גוף חזק ואכלת ושתית מספיק אז אחרי 9 שוטים אתה אמור להיות די מאוד שיכור אבל מתפקד
אנונימית
כפרה עליך פעם גמרתי חצי בקבוק פינלנדיה וסיפרו לי שרצתי בסיבובים ברחוב
אנונימי
שואל השאלה:
חחח מתהה