10 תשובות
ביזיון, מסכימים??
מוצדק ככ לפעמים
כן כי אין בחורות כאלה כמעט.
אם כבר פיק מי זה בחורה שמורידה מנשים אחרות ואין לה עמוד שדרה ליד גברים, לא אחת שמדברת בקול ציפציף. מה הקשר בין זה לבין פיק מי אין לי מושג
אם כבר פיק מי זה בחורה שמורידה מנשים אחרות ואין לה עמוד שדרה ליד גברים, לא אחת שמדברת בקול ציפציף. מה הקשר בין זה לבין פיק מי אין לי מושג
אנונימי
וואי כן כל כך כאילו די לקנא לי אשמתי שאני כל כך נמוכה ועם כפות ידיים קטנות?
סתם סתם אבל לפעמים זה נכון, לרוב
סתם סתם אבל לפעמים זה נכון, לרוב
כשזה רציני אז כן זה מעצבן, אבל יש פעמים שעושים את זה בצחוק והכל וזה בסדר,
היום בכללי יש הרבה תגיות לכל אחד, מושפע, צאחלה, ערס/ית, פיקמי וכאלה
היום בכללי יש הרבה תגיות לכל אחד, מושפע, צאחלה, ערס/ית, פיקמי וכאלה
קוראים לי פיק מי בגלל שאני מפחדת מחרקים
ברוך השם שאני לא מכירה את הטרנד, לא לוקחת בו חלק ובוחרת באופן מודע אנשים שלא מתעסקים בזוטות - והם אנטי-טרנדים בהגדרה. וכמובן שזה מעצבן שאנשים לא פונים זה לזה בדרך נורמלית אלא בנסיון מאוד נואש להראות "מגניבים"
כן וואו
יש פעמים שזה באמת מוצדק ויש פעמים שזה סתם לחפש להוציא פיק מי בכוח
יש כאלה שלא יודעים להבדיל..
יש פעמים שזה באמת מוצדק ויש פעמים שזה סתם לחפש להוציא פיק מי בכוח
יש כאלה שלא יודעים להבדיל..
תלוי על מה אומרים פיקמי, יש פעמים שזה חופר ויש פעמים שזה מוצדק
אנונימית
לא
באותו הנושא: