5 תשובות
וואו אין לי מה להגיד פשוט תדברי איתם אם זה לא עוזר לכי למקום שטוב לך שם ונעים לך שם זה מה שטוב
וואו מתאר את החיים שלי לגמרי
וואי למה אני מזדהה :/
ממש תיארת את ההורים שלי
אנונימית
שואל השאלה:
לדבר איתם זה מקרה אבוד
אנונימית
לנסות לדבר איתם/ לכתוב להם מה מפריע לך ואם זה לא יעזור אז תנסי למצוא לך כל מיני עיסוקים ותחביבים שתעשי מחוץ לבית (חוגים/ עבודה/ יציאות עם חברים..) ואז ככה גם לא תיהיה איתם כל היום וגם תגשימי את עצמך ותהני מהיום שלך ובקצת זמן שתפגשי אותם הם ישמחו וילמדו להעריך אותך יותר ולהיות יותר עדינים איתך ( רק כשאנחנו מתרחקים ממישהו הוא לומד להעריך את הקשר..)