5 תשובות
לי יש m7 והוא סבבה לגמרי אבל הוא לפעמים קצת איטי
המצלמה לא באיכות טובה ככ
אבל זה אחלה טלפון אם אין לך מלא מלא מלא דברים על הפלאפון
המצלמה לא באיכות טובה ככ
אבל זה אחלה טלפון אם אין לך מלא מלא מלא דברים על הפלאפון
קני מסדרת s לדעתי
שואל השאלה:
a11 טוב?
a11 טוב?
סמסונג במחיר הזה לא משהו
שיאומי עושים עבודה טובה יותר
שיאומי עושים עבודה טובה יותר
a13 ממש טוב נשמר לאורך המון זמן גם זול ועובד מהר
באותו הנושא: