7 תשובות
לא, כי הם עדיין רוב הסיכויים יותר נמוכים ממני. אבל גם אם עדיין יש שם מישהו מעל 2 מטר, אז לא, לא יעשה לי שום צביטה כי זה לא בהרבה גבוה ממני.
שואל השאלה:
מה הגבהים שלכם?
אנונימי
אולי קצת
לא
לא כי רוב המשפחה שלי נמוכים ממני
אבל אני יותר נמוך מהילדים בבית ספר נגיד אז אולי קצת אבל לא ממש