4 תשובות
שואל השאלה:
זה מינוס איקס בריבוע טעיתי בכתיבה
זה מינוס איקס בריבוע טעיתי בכתיבה
שואל השאלה:
מינוס איקס בריבוע פלוס ארבע איקס
מינוס איקס בריבוע פלוס ארבע איקס
את צריכה לגזור את הפונקציה ולהשוות לאפס
לפני שאני ממשיכה לשלב הבא, את יודעת איך לגזור פונקציה?
לפני שאני ממשיכה לשלב הבא, את יודעת איך לגזור פונקציה?
גוזרים את הפונקציה
f'(x) = -2x + 4
עכשיו משווים לאפס
0=2x+4-
2x=4
x=2
עושים טבלה מציבים מספר לפני 2 בנגזרת ומספר אחרי 2 בנגזרת רואים שיוצא מקסימום
עכשיו הנקודה החשובה היא שכשמבקשים ערך מקסימלי של פונקציה או בכלל ערך של פונקציה הכוונה לשיעור הוואי של הפונקציה, מצאנו שמתי שאיקס שווה 2 הפונקציה נמצאת בנקודה הכי גבוהה שלה, אז מציבים את האיקס בפונקציה וזאת התשובה
f(2) = 2^2 + 4 * 2 = 12
אז הערך המקסימלי של הפונקציה f(x) הוא 12
f'(x) = -2x + 4
עכשיו משווים לאפס
0=2x+4-
2x=4
x=2
עושים טבלה מציבים מספר לפני 2 בנגזרת ומספר אחרי 2 בנגזרת רואים שיוצא מקסימום
עכשיו הנקודה החשובה היא שכשמבקשים ערך מקסימלי של פונקציה או בכלל ערך של פונקציה הכוונה לשיעור הוואי של הפונקציה, מצאנו שמתי שאיקס שווה 2 הפונקציה נמצאת בנקודה הכי גבוהה שלה, אז מציבים את האיקס בפונקציה וזאת התשובה
f(2) = 2^2 + 4 * 2 = 12
אז הערך המקסימלי של הפונקציה f(x) הוא 12
באותו הנושא: