9 תשובות
אמא שלי עברה באדום וקיבלה ברקס, עברה את הטסט. איך? אין לי מושג.
שואל השאלה:
הטסטר היה נחמד כזה ורך? או נראה קשוח? מהרושם שלך.
וחוץ מזה היית טובה?^
אנונימית
וואלה היום רשמתי מגילה על הטסט שלי שניה אני אחפש אותה ואשים אותה כאן בתשובות
היה לי איזה בוחן צעיר שאף אחד לא הכיר כאילו ממש כל המורים בחיים לא שמעו עליו, בתחילת הטסט התחלתי לנסוע הורדתי אמברקס ואז התחיל לצפצף לי משהו מסתבר לא הורדתי אותו עד הסוף אמרתי בסדר לא נורא הורדתי אותו עד הסוף הכל טוב, המשכתי לנסוע ואז היית לי פניה לעשות פניתי ותוך כדי הפניה אני והבוחן הסתנוורנו למוות אז הורדתי את הדבר הזה של השמש ובטעות השתפשפתי במדרכה טיפה, אוקא הכל טוב ויפה אני במוח שלי כבר נכשלתי אבל בסדר צריך לשמור על קור רוח המשכתי לנסוע ואז היה מעבר חציה בדקתי אותו והאצתי כדי לפנות אותו יותר מהר(משהו שלא אמורים לעשות אבל מהלחץ המצאתי חוקים חדשים) ואז הבוחן אמר לי את לא מאיצה לפני מעבר חציה אז הסברתי לו את החוק החדש שלי שהאצתי כדי לפנות מהר ואז הוא אמר לי לא מאיצים לפני מעבר חציה ובטח ובטח לא מעלים להילוך שלישי קיצר אני בטוחה אין אני עטשה מעצמי צחוק אין מצב אני עוברת היום רישיון על בימבה אפילו, אני ממשיכה לנסוע לי ביאוש רב ואז היה תמרור עצור עצרתי נעילה של ארבע גלגלים והכל ואז הייתי צריכה לעשות זינוק בעליה אבל כאילו העליה הייתה ממש בשיפוע הכביש היה פנוי אז באתי להיכנס לצומת אני נכנסת הכל טוב ויםה בום באמצע הצומת העלתי את הקלאצ יותר מידי ולא שילבתי מספיק גז ונכבה לי הרכב ב א מ צ ע ה צ ו מ ת ובא מאחורי רכב והוא עקף אותי מהצד אבל בסדר הדלקתי בחזרה את הרכב והמשכתי לנסוע קיצר בסופט של הטסט כבר הייתי אובדנית הייתי בטוחה שנכשלתי המורה שלי היה בטוח שנכשלתי אמא שלי הייתה בטוחה שנכשלתי אבל לא, איכשהו עברתי אני חושבת המורה שלי אמר לטסטר שנתקעו בי בשיעור לפני הטסט(כןכן גם זה קרה ביום הזה) אז הוא ריחם עליי

אני סקפטית שמישהו בכלל יקרא את כל זה אבל בסדר אני נהנת לספר את הסיפור הזה כי הוא מבדר בעיני
שואל השאלה:
או אבל אצלך זה לא אוטומט. וזה טעויות פחות גרועות!
אני לא זכרתי איך מתקנים חנייה והוא הסביר לי .-. יחי הטמטום.
אנונימית
לא נוראא לפחות עכדיו את יודעת איך מתקנים חניה
שואל השאלה:
את יודעת להגיד לי אולי איך (בלי קשר להילוכים וזה...אלא רק לסיבוב של ההגה) אני לא זוכרת ולא מצאתי שום מקום שמסביר את זה
אנונימית
ניצב או מקביל? אם את רוצה אני יכולה להסביר לך בפרטי אולי זה יהיה יותר קל אבל אם לא אז זה בסדר אני אסביר לך כאן
לא העבירו אותי כבר 3 פעמים על שטויות אז לא יודעת מי אתם ברמ המזל למעלה שהעבירו אתכם