11 תשובות
אני לא פוחד מליצנים אבל אני לא אוהב רוחות ואני לא אוהב רוחות של נזירות בטח לא במנזר גדול עם דמות אפורה שמתהלכת בו אני חושב שהנזירה
שואל השאלה:
וואי חלק מהסרטים שם מזה שונים אחד מהשני סורי
חח הכל בסדר אני לא מפחד מסרטי אימה את מדהרת עם אחד פה שמבקשר בכל מבנה נטוש מלונות והכל

השבוע הייתי וצילמתי בית חולים נטוש וירדתי למטה עם חבר למחלקה הסיעודית המפחידה

ונתקענו ביער בלילה באזור הכרמל במקום מלחיץ
שואל השאלה:
אני לא מפחדת מהם רק רציתי לראות אם יש אנשים שכן וגם אמלה איך יצאתם משם
חח הינו שם למטה ומש לי תמונות משם גם יש כסאות גלגלים וחדרים נטושים אין חלונות וזה מתחת לאדמה המבנה נטוש וברור לך שזה המחלקה שהכי מסכנים היו בה וגם נפטרו שם כנראה

מה שכן ההרגשה שם לא נעימה כאילו צופים בך אחרי שפרקנו משם את הקופסא שרצינו ממערכת החשמל חבר שלי אמר לי שבחיים לא נרד לשם שוב הוא צדק לגביו כי שבוע שעבר נכמסתי לשם לבד ולא היה כיף בכלל
שואל השאלה:
הייתי מתה אלוהים
כן הפעם השניה מפחיד בית האבות הישן סיני מקום שלא הייתי רוצה לדרוך בו שוב

יש גם עגלת תרופות במסדרון ודלי פסולת רפואית יש חלוקים חדשים של אחים ובחלק מהחדרים יש תמונות של מי שחיי שם פעם זה גם עצוב וגם מפחיד
לא מאלה אבל שהייתי קטן פחדתי ממש מalien
3AM
הרוב פה ראיתי והם היו יותר קרינג'ים ומצחיקים מאשר מפחידים חח
אבל 'זה' כן הפחיד אותי כי אממ ליצנים
למרות שגם זה לא ברמה של אימה, אבל היו קטעים אגדיים שאהבתי
צ'אקי כשהייתי קטן יותר
לא