5 תשובות
^האלקטרונים מסודרים ברמות אנרגייה (n), אם אתה לא מכיר אין לי כוח להסביר חחח
לא הבנתי את המילה "ברמת האנרגיה הגבוהה ביותר"
תוכל להסביר לְפָרֵט
תוכל להסביר לְפָרֵט
7 אלקטרונים אלא אם כן אתה מתכוון ל-איזוטופ
אבל בגלל שלא פֵּרַטְתָּ אני חושב שזה שבעה אלקטרונים
בנוסף זאת כיתה י' ולא ילמדו חומר ברמה כל כך גבוהה לי דעתי
אבל בגלל שלא פֵּרַטְתָּ אני חושב שזה שבעה אלקטרונים
בנוסף זאת כיתה י' ולא ילמדו חומר ברמה כל כך גבוהה לי דעתי
אתה יכול לפרט על שאלה ?
באותו הנושא: