5 תשובות
^האלקטרונים מסודרים ברמות אנרגייה (n), אם אתה לא מכיר אין לי כוח להסביר חחח
לא הבנתי את המילה "ברמת האנרגיה הגבוהה ביותר"
תוכל להסביר לְפָרֵט
7 אלקטרונים אלא אם כן אתה מתכוון ל-איזוטופ
אבל בגלל שלא פֵּרַטְתָּ אני חושב שזה שבעה אלקטרונים
בנוסף זאת כיתה י' ולא ילמדו חומר ברמה כל כך גבוהה לי דעתי
אתה יכול לפרט על שאלה ?