3 תשובות
שואל השאלה:
זה כן מהצד נשמע מהר מידי אבל היה בנינו חיבור מעולה והרגשתי ממש טוב איתו
הבעיה היא שאני מלשבית (לפני גיוס) אז רוב הזמן שלי אני בבית חח אז קשה להישאר עסוקה ולא לחשוב עליו
זה כן מהצד נשמע מהר מידי אבל היה בנינו חיבור מעולה והרגשתי ממש טוב איתו
הבעיה היא שאני מלשבית (לפני גיוס) אז רוב הזמן שלי אני בבית חח אז קשה להישאר עסוקה ולא לחשוב עליו
אנונימית
וואי...
זה נשמע ממש לא יפה מה שהוא עשה:[
תנסי להתעסק בדברים שאת אוהבת....
זה נשמע ממש לא יפה מה שהוא עשה:[
תנסי להתעסק בדברים שאת אוהבת....
פשוט לחשוב על זה שיהיה יותר טוב וזה בזבוז זמן ותאי מוח לחשוב עליו
באותו הנושא: