5 תשובות
שואל השאלה:
היי:)
איזה כיף שמישהו המשיך
דבר ראשון כל הכבוד, באמת זה מטורף
אני עכשיו בכיתה י עם חרדות על איך אני בכלל עוברת את הבגרות חח
רציתי לשמוע קצת על איך זה להמשיך לתואר? מה בחרת ואיך הולך
היי:)
איזה כיף שמישהו המשיך
דבר ראשון כל הכבוד, באמת זה מטורף
אני עכשיו בכיתה י עם חרדות על איך אני בכלל עוברת את הבגרות חח
רציתי לשמוע קצת על איך זה להמשיך לתואר? מה בחרת ואיך הולך
אנונימית
אגב אחותי הגדולה קיבלה דוקטורט בגיל 21 בזכות התוכנית
אנונימית
אני
היי
היי
אנונימית
אוקיי אני עושה תואר בפיזיקה
קודם כל בתןאר יש *משמעותית* פחות שיעורי בית, ואני מאוד נהנית כי זה פשוט מעניין אותי. אני שמחה שהמשכתי לתואר (אני כרגע בשנה השנייה) ואני מאוד מרוצה.
קודם כל בתןאר יש *משמעותית* פחות שיעורי בית, ואני מאוד נהנית כי זה פשוט מעניין אותי. אני שמחה שהמשכתי לתואר (אני כרגע בשנה השנייה) ואני מאוד מרוצה.
אנונימית
שואל השאלה:
איזה כיף!
אני ממש שמחה בשבילך
איזה כיף!
אני ממש שמחה בשבילך
אנונימית
באותו הנושא: