13 תשובות
שואל השאלה:
כי אני צהובה
אז אם אני הולכת בכל זאת היא לא יכולה לעשות לי כלום נכון?
אנונימית
תנצלי ימי חופש עדיף
כן זה יכול להחשב סירוב פקודה.
למה שתעשי דבר כזה תכבדי אותה
אנונימית
כאילו לא יענישו אותך על זה אבל אפילו המפקדים שלך יחשבו שזה מוזר
חוץ מזה לסביבה זה מסתמן שלא טוב לך להיות בבית שזב גם קצת מדאיג
שואל השאלה:
ואם אני לא אלך זה גם יראה מדאיג^ ? בגלל שאצרתי לה שאני רוצה לעבוד
אנונימית
כאילו למה? אם זה ארוך את יכולה לרשום לי בפרטי
שואל השאלה:
כי הייתי הרבה זמן בחופש ויש לי המון עבודה
ואני לא מצליחה להיות על הדברים
ורשמתי לה סוג של עובדה שאני באה
והיא רשמה לי לא
אנונימית
לא אבל למה לבוא חחח
חחח אל תדאגי אף אחד לא ממהר לקבן
והקבן בכלל לא ממהר לעשות משהו
שואל השאלה:
יופי
אבל עדיין יכול להראןת כאילו יש משהו בבית כפי שאמרת עצם זה ששאלתי?
אנונימית
טוב תשלחי לי הודעות בפרטי זה מציק לחזור לכאן כל רגע
כאילו זה כזה דחוף שצריך לחזור?
שואל השאלה:
לא כזה דחוף
אבל אני יודעת שאכנס ללחץ כי שבוע הבא ןהחודש הקרוב יהיו קשים ובא לי לעשות סדר
אבל הלחצת אותי עכשיו שהיא גם לא תרוץ לקבן
אנונימית
באותו הנושא: