6 תשובות
תשלחי תפרקי
הן ידברו איתך זה בסדר לגמרי
הן ידברו איתך זה בסדר לגמרי
שואל השאלה:
אבל ממש ממש באלי לשלוח הודעה ארוכה ואין לי אומץ לשלוח את מה שאני מרגישה...
אבל ממש ממש באלי לשלוח הודעה ארוכה ואין לי אומץ לשלוח את מה שאני מרגישה...
תשלחי יכול להיות שזה יעזור לך לפרוק ואם את רוצה את יכולה לפרוק לי אם את לא רוצה לשלוח להם :)
שואל השאלה:
^^ איך אפשר לפרוק לך בפרטי? אין לי מספיק פרחים..
^^ איך אפשר לפרוק לך בפרטי? אין לי מספיק פרחים..
אממ קצת בעיה רוצה לנסות לענות על שאלות ולקבל פרחים?
שואל השאלה:
אני יענה לך על שאלות ותעשה לי פרח?
אני יענה לך על שאלות ותעשה לי פרח?