17 תשובות
כן, כמה פעמים וכמה מורות
והיה מביך קצת אבל זה עובר
כן כמה פעמים
כן,היה מביך טיפונת בהתחלה כי נבהלתי כשהיא התקשרה אבל זרם
כן
אני ממש קשורה אליה אז לא מביך אלה להפך
כן
זה היה מביך ברמות
כן
זה לא מביך
זה סבבה לגמרי
כמעט כל יום בערב הייתה לנו שיחה מלאת חיים.
ברור היא החברה הכי טובה שלי. רציני היא כל כך נחמדה
אנונימית
לא כי אנחנו בסטיז
כן, כל הזמן.
מביך מעט אבל בסדר
כן, כיתה ז
לצערי. אין לה וואטסאפ או סמס.
כן ,וקצת מביך
כןכן לא ככ מביך
כן, זה לא היה כל כך מביך. אבל זה בגלל ניסיון עבר. היא מתקשרת אחרי בית הספר כל יום כשאני מאחרת כדי לוודא שלא עזבתי (אני צריכה להישאר בגלל האיחורים).
כן חחח אבל תמיד מלחיץ אותי לדבר בטלפון
כן היא מתקשרת כמעט כל יום