7 תשובות
זה ממש לא רע
ממש לא רע
לא רע, גם אני איטלקית נולדתי בישראל ובא לי לגור באיטליה
זה פשוט כי לא שמעת מספיק על אתיופיה.
או לפחות לא הבנת מספיק כמה המדינה הזו דפוקה.
זו מדינה מתפוררת, היא במלחמת אזרחים ענקית, התמג לנפש שם הוא בערך 1 ל50 לעומת ישראל (כל ישראלי מקבל פי 50 מאתיופי).
אין שום דבר שעדיף שם על פני ישראל.
שואל השאלה:
שמעתי מספיק על אתיופיה והמדינה הזו לא "דפוקה" וגם אם יש שם מלחמה או משהו כאילו שבישראל אין מלחמות בכל מקום יש
אנונימית
^יש הבדל בין המלחמה בישראל (שבשנים הכי קשות שלה הורגת לא יותר מ1000 אנשים) למלחמת האזרחים באתיופיה, שבגללה מעל 2.5 מליון אנשים איבדו את בתיהם ועשרות אלפים איבדו את חייהם.
שואל השאלה:
כי באתיופיה יש הרבה אזרחים הגיוני שיהיה שם יותר הרוגים מבארץ
אנונימית