7 תשובות
sign of the times זה ה-שיר
קשה
little freak האהוב עליי מאז שהאריז האוס יצא
אחריו יש את כל hs1 ואז love of my life, satellite, matilda


אבל little freak>>>>>>>>>>>>>>>>
אה וגם sunflower אנדרייטד ומהמם בטירוף
as it was
watermelon sugar
שרים מושלמים
דיי יש לו מלא שירים יפים אני לא יכולה להחליט
two ghosts, השורה בביו שלי :)
H~S
אני לא רוצה להעליב אבל לדעתי little freake זה אוברייטד, למרות שזה שיר מדהים ואני מתה עליו.
אין לי אהוב אבל אוהבת את lights up, cherry, to be so lonely, from the dining table ממש ממש, ויש את him שלא יצא אבל זה שיר מהמם ואפשר למצוא בספוטיפיי, ממליצה עם אוזניות.