3 תשובות
היה חם
לוקחים שני מקורות (כתבות, סיפורים וכד') וכותבים סיכום משותף לשניהם
תשמע זה מאוד לא מסובך ודווקא הייתי אומר די פשוט. הייתי ממליץ לך לדמיין סיכום רגיל, כמו שאני מניח שעשית מספר פעמים במהלך הזמן שלך בבית הספר ובמערכת החינוך רק שהוא גם ממזג.
באותו הנושא: