10 תשובות
שואל השאלה:
טוב חיים ילדה בת 14 תחזרי לעשות משוואות עם איקסים
טוב חיים ילדה בת 14 תחזרי לעשות משוואות עם איקסים
אנונימית
^זה בדיוק מה שהיא שאלה....... מה הטעם של כל אחד
שבי בשקט
שבי בשקט
אנונימית
למה את מאנונימי אני מתה
שואל השאלה:
כי זה אפליקציה לאנונימי זה לא אינסטגרם פה אם לא הבנת
כי זה אפליקציה לאנונימי זה לא אינסטגרם פה אם לא הבנת
אנונימית
אבאשלךאהבלה
שואל השאלה:
כואב לך אז דלגי על השאלה אהבלה
כואב לך אז דלגי על השאלה אהבלה
אנונימית
כל אחד והטעם שלו דיי עם השאלות האלה
וואי וואי איזה כיף לריב פה עם צאחלות בסטיפס
אבאשלךצאחלה
אנונימית
אמאשלךצאחלה ישבורה
באותו הנושא: