10 תשובות
יש לך מורה מגניבה
שיעור סוואג
ילדים שנראים ממש מגניבולים ואת רוצה להתחבר אליהם
שואל השאלה:
^חחח תודה אבל עדיין לא הצלחת לשכנע אותי
אנונימית
תמיד יש משהו נחמד בבית ספר, ואני אומרת את זה כמישהי שיש לה ליטרלי טראומות מהיסודי.
את הולכת לבית ספר כדי שתילמדי ושיהיה לך ציונים טובים כדי שתהיה בעתיד מילפית עשירה ומוצלחת לא בשביל כל מה שאמרת
ליטרלי עתיד
עתיד זה כמו חיים. זה לפוסיז
שואל השאלה:
^ אני מסכימה איתכם בקשר לעתיד והציונים וכל זה ואני גם בכיתה מדעית זה חשוב לי שלא תבינו אבל יש הרבה אנשים שהצליחו בחיים בלי לימודים וכל הקטע בבית ספר זה החברים והצחוקים ולא השיעורים המשעממים ואני מרגישה פשוט שכל יום אני הוחכת לבית ספר בשביל להזתעמם ואין לי באמת סיבה לבוא..
אנונימית
אם אין לך קראש למה את הולכת לבית ספר?? ציניות אנשים
אנונימית