10 תשובות
כן, זה קורה הרבה
כן
כן
הגיוני , יש הרבה אנשים שלא נמשכים זה לזה אבל שוכבים ומתנשקים יחד סתם בשביל הפאן או לא יודע למה בידיעה שזה לא יגיע לשום קשר רומנטי
ואת גם ניצלת סוג של את החברה שלך רק כדי להתאמן לא כי יש לך קראש עליה או שהיא עושה לך את זה .
סתם ניצול כדי להיות מוכנה לגבר שתרצי בעתיד
ואת גם ניצלת סוג של את החברה שלך רק כדי להתאמן לא כי יש לך קראש עליה או שהיא עושה לך את זה .
סתם ניצול כדי להיות מוכנה לגבר שתרצי בעתיד
כן...
נטיה מינית זה עניין של משיכה, אם זה היה מתוך רצון להתנסות, ולא מתוך משיכה, זה לא אומר שאת לא סטרייטית... אני רק מקווה שמצד שתיכן זה היה התנסות מוסכמת, ולא שבילבלת אותה..
נטיה מינית זה עניין של משיכה, אם זה היה מתוך רצון להתנסות, ולא מתוך משיכה, זה לא אומר שאת לא סטרייטית... אני רק מקווה שמצד שתיכן זה היה התנסות מוסכמת, ולא שבילבלת אותה..
כן הגיוני
עשית אתזה בשביל להתאמן
עשית אתזה בשביל להתאמן
שואל השאלה:
אין לי קראש עלייה ברה זה בשביל להתאמן ושאני לא אנשק כמו צולעת ברגע שיהיה לי עם בן
אין לי קראש עלייה ברה זה בשביל להתאמן ושאני לא אנשק כמו צולעת ברגע שיהיה לי עם בן
אנונימית
כן
כן הרבה עשו את זה אני לא תומכת
שואל השאלה:
היא הציעה ^
היא הציעה ^
אנונימית