6 תשובות
אז זה בעיה, יש כמה אופציות :)
1- תנסה לברר דרך חברים משותפים עם יש
2- תכתוב אם יש לה יום הולדת ואם אתה מתבלבל תכתוב "אהה סליחה טעות שלי, מתי יש לך?" וככה תדע..
3- לא לכתוב פשוט
1- תנסה לברר דרך חברים משותפים עם יש
2- תכתוב אם יש לה יום הולדת ואם אתה מתבלבל תכתוב "אהה סליחה טעות שלי, מתי יש לך?" וככה תדע..
3- לא לכתוב פשוט
שואל השאלה:
בדקתי עם חבר והוא לא זוכר מתי יש לה, אם אני ארשום לה אני מפחד שאני אצא קריפי וסטוקר ולא לרשום זה יכול להיות בזבוז של הזדמנות
בדקתי עם חבר והוא לא זוכר מתי יש לה, אם אני ארשום לה אני מפחד שאני אצא קריפי וסטוקר ולא לרשום זה יכול להיות בזבוז של הזדמנות
אנונימי
לדעתי תכתוב, חיים פעם אחת
שואל השאלה:
במיוחד כשאני לא מדבר איתה הרבה
במיוחד כשאני לא מדבר איתה הרבה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא עוקב אחריה או אחרי חברות שלה אני לא ממש משתמש באינסטגרם, אני חושב שיש לה היום אבל אני מפחד שזה יראה קריפי שאני זוכר
אני לא עוקב אחריה או אחרי חברות שלה אני לא ממש משתמש באינסטגרם, אני חושב שיש לה היום אבל אני מפחד שזה יראה קריפי שאני זוכר
אנונימי
תכתוב לה "תגידי יש לך יום הולדת היום או שאני מתבלבל בתאריך?" או שפשוט תנסה להבין דרך סטורי שלה או של חברות שלה?
באותו הנושא: