8 תשובות
לא
מחויבות אישית זה אומר שאתה חייב לעשות את זה בשביל עצמך אבל מעורבות חברית אומר שאתה מתערב בקהילה למען האחר ולא רק כי אתה צריך לעשות את זה
כיתה י 60 שעות אישי 30 חברתי
יא 30 אישי 30 חברתי
אם אני חא טועה
יא 30 אישי 30 חברתי
אם אני חא טועה
שואל השאלה:
תודה
תודה
שואל השאלה:
מה זה משנה זה אותו הדבר
מה זה משנה זה אותו הדבר
כלומק 20 בשנה
עשר במחצית
עשר במחצית
אין דבר כזה מחויבות אישית יש מעורבות חברתית
זה אותו הדבר רק בשם תקין יותר
ובט לפחות אצלינו צריך 20 שעות
זה אותו הדבר רק בשם תקין יותר
ובט לפחות אצלינו צריך 20 שעות
וביב 30 אישי 15 חברתי
באותו הנושא: